Ste zadlžený a neviete si rady? Dohodnite si telefonát zadarmo
Alebo nám zavolajte
bezplatná linka 0800 221 331
po - pia 9:00 - 17:00
Prihlásenie do IS pre klientov
 

Predstavenie BONATA

Uverejnené v sekcii V čom sme odborníci

Zaujal vás tento blog, chcete sa možno niečo nové dozvedieť, informovať sa o spoločnosti BONATO viac, no ani netušíte, čo to BONATO je?

Myslím, že zodpovedanie tejto otázky je vcelku jednoduché.

BONATO je dvadsiatka pomerne mladých ľudí, ktorí majú radi čo robia, ako pomáhajú, ako sa starajú o klientov či už priamo na miestach po celom Slovensku, alebo nepriamo u nás na centrále. Nakoľko sme pomerne malý kolektív, cítime, že držíme spolu. Ak je nejaký problém máme na to svoje postupy, ktoré nám pomáhajú riešiť ich, a tak sa nedostávať do konfliktov, ktoré by narúšali chod celého procesu.

Nad nami všetkými stojí náš najvyšší, voláme ho Zdenek, ktorý má dlhoročné skúsenosti s vedením ľudí, a preto veľmi dobre vie ako celý kolektív posúvať vpred. Po jeho pravej ruke stojí Simonka, ktorá na nás všetkých dohliada z jej vysokej personálnej stoličky tak, aby sme všetci mali všetko, čo potrebujeme a mohli tak doťahovať naše akčné cykly dokonca. Na to, aby sme mohli začať celý proces s našimi klientmi, máme u nás vytvorené Call centrum, ktoré rieši všetky otázky a podnety našich klientov a je takým prvým miestom kontaktu s našimi klientmi. Toto oddelenie vedie Daška, ktorá je z nás všetkých v BONATO najdlhšie a presne vie, ako viesť svojich kolegov k väčšej starostlivosti o klientov. Keď k nám príde klient, ktorý od nás chce našu pomoc, tak sa ho ujme Ľuboš a jeho tím oddlžovacich špecialistov, ktorí už presne vedia, ako pristupovať ku klientom a ako im čo najcitlivejšie pomôcť v ich ťažkej situácii. Ak by v tomto procese nastala nejaká technická prekážka, zavolajú si na pomoc Mateja, ktorý je dlhoročný technický odborník na všetko, čo sa u nás ukáže ako problém. Bez neho by si naši klienti nemohli užívať servis, ktorý im poskytujeme.

Keď u nás klient začne proces oddlženia, má dve možnosti kde skončí a to buď v oddelení Osobný bankrot BONATO, alebo Oddlženie BONATO. Prvé spomenuté oddelenie má na starosti Nika, ktorá so svojím tímom šikovných rúk dokážu veľmi rýchlo vypracovať posudok pre klienta, a tak zabezpečiť skorý začiatok procesu. Na druhom spomenutom oddelení máme Petru a Petra, ktorí majú za úlohu vytvárať návrhy riešení, aby klienti presne vedeli, čo ich čaká a akým smerom sa ich oddlženie bude uberať. Takto vytvorené podklady a žiadosti posúvame Kike na oddelenie pošty, ktorá je pre nás veľmi dôležitá, nakoľko cez jej ruky prechádza každý klient, ktorému pomáhame.

Teraz si už viete bližšie predstaviť, kto všetko tvorí tím BONATO.